بازدید مجازی از اقامتگاه بومگردی امیرعطاخان روستای نرمه بخش وردشت

برای بازدید مجازی از اقامتگاه بومگردی امیرعطاخان اینجا کلیک کنید

 

وارد حیاط که می شوی باغ بزرگ مجموعه توجه تو را به خود جلب می کند. بعد از تماشای زیبایی های باغ وارد خانه می شوی. شگفتی ها و زیبایی های خانه های ایرانی فقط به محوطه بیرونی آن خلاصه نمی شود به داخل خانه که می روید محو تماشای زیبایی های خانه می شوید.  خانه ی امیرعطاخان گودرزی توسط عروسش زینب خانم و نوه هایش آرمان و آرشام گودرزی به زیباترین شکل ممکن بازسازی شده و آماده ی پذیرایی از میهمانان باصفای مجموعه است. سقف داری، دیوارهای کاهگلی و درب و پنجره های چوبی فضا را دلنشین کرده است. اما سلیقه ی زینب خانم و دو پسرش در انتخاب وسایل و چیدمان منزل، شگفتی های این مجموعه را چند برابر کرده است. راه ورود به 3 اتاق از اتاق های مجموعه در راهروی ورودی است. با سه چهار پله راهرو به سالن وصل می شود و راه ورودی چهارمین اتاق یا اتاق مستر از همین سالن است. در خانه ی امیرعطاخان نگران غذا و پختن غذا نباشید. زینب خانم با دستپخت عالی اش در این خانه ی باصفا از شما پذیرایی می کند. اگر زمستان به این مجموعه ی زیبا سفر کردی خوابیدن زیر کرسی را از دست نده. اگر در تابستان سفر کردی خوابیدن در حیاط، زیر آسمان پرستاره لذتی وصف نشدنی دارد.

اینجا همانجاییست که میتوانی در حیاطش ساعت ها بنشینی و چای آتیشی بخوری و حین تماشای درختان سیب باغ مجموعه شعر فروغ را زمزمه کنی:

تو به من خندیدی و نمی دانستی
من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم
باغبان از پی من تند دوید
سیب را دست تو دید

غضب‌آلود به من کرد نگاه
سیب دندان‌زده از دست تو افتاد به خاک

 

این خانه همان جاییست که هرموقع دلتنگ زیبایی و صفا و صمیمیت شدی باید زنگ بزنی و بگویی آرمان، آرشام، زینب خانم، کتری را بگذارید دارم می آیم. شماره تلفن رزرو مجموعه: 09136542110 آقای گودرزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X
فروشگاه اینترنتی درگاچی

FREE
VIEW