قوانین و مقررات فروشگاه درگاچی

محصول ارسال شده براساس انتخاب مشتری می باشد، درصورت ارسال سفارش، اگر مشتری قصد تعویض یا ارجاع آن را داشته باشد بایستی با نظر مدیر فروش فروشگاه (و پرداخت هزینه ارسال) صورت گیرد. به قسمت خدمات پس از فروش و مرجوعی کالا مراجعه کنید.

هزینه ارسال کالا به عهده مشتری می باشد. این هزینه هنگام ثبت کالا به مشتری درصورت انتخاب گزینه شرکت پست جمهوری اسلامی اطلاع رسانی و همزمان با دریافت مبلغ کالا دریافت می شود. در صورت انتخاب گزینه تی پاکس، چاپار و باربری (باربری فقط برای اصفهان و تهران صورت می گیرد) بصورت پس کرایه ارسال می گردد. کالاهایی که ابعاد بزرگی دارند تنها از طریق چاپار و بصورت پس کرایه ارسال می گردد. (باربری فقط برای اصفهان و تهران فعال می باشد).

قبل از خرید محصول توضیحات را به دقت مطالعه کنید و عکس ها را با دقت تماشا کنید و اگر موردی ابهام دارد حتما با تیم درگاچی تماس بگیرید و یا پیغام بگذارید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

هزینه ارسال:

مشتریان محترم هنگام ثبت سفارش، به راحتی قادر می باشند روش های مختلف ارسال را مشاهده کنند. در صورت انتخاب روش ارسال از طریق پست، این هزینه ها براساس حجم و وزن کالاهای سفارش داده شده و مسافت تا شهر مقصد، بصورت مکانیزه توسط سیستم محاسبه می گردد. در صورت انتخاب روش ارسال از طریق تی پاکس، چاپار و باربری هزینه ی ارسال بصورت پس کرایه می باشد و از طریق سیستم محاسبه نمی گردد.

امکان خطا در قیمت های سایت:

فروشگاه همواره سعی می نماید که قیمت های کالاها را به درستی و با حداقل خطا در سایت وارد نماید. اما از آنجاییکه این قیمت ها توسط کارشناسان و اپراتورها وارد سایت می گردند، همواره امکان خطای انسانی در ورود اطلاعات وجود خواهد داشت. لذا در مواقعی که این قیمت ها به اشتباه وارد سایت شده باشند هیچگونه تعهدی برای فروشگاه جهت فروش کالا به همان قیمت اشتباه ایجاد نخواهد نمود.

روش های ارسال:

سفارشات در شهر سمیرم توسط پیک انجام می شود لذا مشتری باید ضمن ارائه ی آدرس دقیق و شماره تماس، ساعات مراجعه را نیز درج نماید. در این روش محصول از زمان ثبت سفارش بمدت 1 الی2 روز کاری به دست مشتری می رسد.

در سایر شهرها، سفارش ها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، باربری و تی پاکس و چاپار ارسال می گردند. کالاهایی که از طریق پست ارسال می گردند هزینه پست حین خرید دریافت می گردد. کالاهایی که از طریق باربری و چاپار و تی پاکس ارسال می گردند بصورت پس کرایه می باشد. باربری فقط برای شهرهای اصفهان و تهران خدمات ارائه می دهد.

در موارد ارسال محصولات از طریق پست، باربری، تی پاکس و چاپار، مسئولیت فروشگاه صرفا تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست، باربری، تی پاکس و چاپار و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد مطابق مواد 386 و 387 قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا برعهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل، فروشگاه پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد.

رعایت حریم شخصی:

فروشگاه اینترنتی درگاچی این اطمینان را برای مشتریان حاصل می نماید که از اطلاعات خصوصی کلیه ی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می کنند محافظت می نماید.

فروشگاه اینترنتی درگاچی

FREE
VIEW