شرایط همکاری هنرمندان با سایت درگاچی

سایت درگاچی جهت فروش صنایع دستی و محصولات خوراکی هنرمندان شهرستان سمیرم طراحی شده است. هنرمندانی که قصد همکاری با سایت را دارند لطفا شرایط زیر را به دقت مطالعه کنند و درصورت تمایل به همکاری با مسئولین سایت تماس بگیرند تا قرارداد برایشان ارسال گردد.

1) هنرمندان به دو صورت می توانند با سایت درگاچی قرارداد ببندند و همکاری کنند:

الف) محصولات خود را طی قراردادی به انبار درگاچی تحویل می دهند. درگاچی موظف به نگهداری اموال، عکاسی محصولات، وزن کردن محصولات و بارگذاری در سایت و تبلیغات جهت فروش محصول می باشد. درصورت فروش محصول، درگاچی درصدی از فروش را به عنوان سهم خود برداشته و مابقی را به حساب هنرمند واریز می نماید. هنرمند باید قیمت فروش شخصی خود با قیمت ارائه شده در سایت را همسان اعلام نماید.

ب) محصولات هنرمند نزد خودش می ماند و اتیکت درگاچی روی محصولات نصب می گردد. لذا هنرمند بدون هماهنگی با سایت درگاچی نمی تواند محصول را به صورت شخصی به دیگری بفروشد. درصورت داشتن مشتری باید ابتدا به سایت اعلام نماید تا کالا در سایت عدم موجودی بخورد و سپس کالا را به دیگری بفروشد.

چرا با درگاچی کار کنیم؟

هنرمندانی که با سایت درگاچی همکاری می کنند می توانند تمام تمرکز خود را بر تولید محصول بگذارند. درگاچی عکاسی از محصولات، وزن کردن و بارگذاری در سایت و تبلیغات در فضای مجازی را انجام می دهد و محصولات هنرمندان را در کل کشور می چرخاند تا صاحبان جدیدی برایشان پیدا کرده و آنها را راهی خانه های جدید کند. پس هنرمند دغدغه ی بازاریابی و پست و تبلیغات و چانه زنی های مشتری را ندارد. او فقط با خلاقیت و هنر خود خلق می کند و فروش و بازاریابی و ارسال و … را به درگاچی می سپارد.

اگر هنرمند بخواهد به تنهایی هم ایده پردازی کند، هم خلق کند، هم عکاسی کند، هم بازاریابی کند، هم با مشتری درمورد محصول صحبت کند، هم بسته بندی و پست کند فرصت زیادی را از دست می دهد اما همکاری با سایت درگاچی می تواند بخش زیادی از وظایف بالا را از دوش هنرمند بردارد و با این کار هنرمند فقط باید ایده پردازی و خلق کند و مابقی را به درگاچی بسپارد.

محصولات هنرمندان با ذکر نام خود هنرمند به فروش میرسد و در بخش معرفی هنرمندان نیز بیوگرافی و اطلاعات هنرمند درج می گردد.

فروشگاه اینترنتی درگاچی

FREE
VIEW