ثبت، پردازش و ارسال سفارش:

مسافران قطار درگاچی (محصولات سایت درگاچی) از جمله محصولاتی هستند که در قطار (انبار درگاچی) حضور دارند و مالکان آینده آنها می توانند همان لحظه با پرداخت پول مالک آنها شوند. اما برخی از مسافران قطار درگاچی به جای اینکه خودشان سوار بر قطار شوند عکس های خود را راهی این سفر کرده اند و خودشان در خانه ی خالقشان (کارگاه هنرمندان) به سر می برند. اگر کسی عکس این مسافران را پسندید و قصد خرید داشت می تواند برای لوکوموتیورانان قطار درگاچی یادداشت بگذارد تا لوکوموتیورانان بتوانند آنها را از موجودیت کالا و نحوه ی ارسال مطلع نمایند.

در صورت ثبت سفارش، مسافران قطار درگاچی در طول روزهای کاری (از شنبه تا پنج شنبه بجز ایام تعطیلات رسمی) پردازش می شوند.

ایام تعطیل و در تمام ساعات شبانه روز سفارش ثبت میشود اما پردازش در قطار درگاچی صورت نمی گیرد چرا که جمعه ها روز استراحت اهالی درگاچی است.

اهالی درگاچی از شنبه تا پنج شنبه بجز ایام تعطیلی رسمی از ساعت 10 صبح الی 18 پاسخگوی تماس های تلفنی شما عزیزان هستند.

اگر موقع پردازش نهایی سبد خرید با مشکلاتی مثل اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری مواجه شدید مبلغ پرداختی شما طی 72 ساعت کاری به کیف پولتان برمیگردد. در صورتی که خطایی در خصوص قیمت و ارزش ریالی مسافران درگاچی رخ دهد حق لغو ارسال سفارش برای قطار درگاچی (سایت درگاچی) محفوظه و تیم درگاچی طی 24 الی 72 ساعت کاری پول رو به حساب مشتری واریز می کنند

فروشگاه اینترنتی درگاچی

FREE
VIEW