خدمات پس از فروش و مرجوعی کالا

تیم درگاچی درتلاش است که کالای خریداری شده، در شرایط مطلوب به دست مشتریان برسد، با این وجود ممکن است بعد از خرید، به یکی از دلایل زیر تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید.  تیم درگاچی این امکان را برای شما در نظر گرفته که در مدت 24 ساعت بعد از دریافت کالا، با در نظر گرفتن موارد زیر، برای بازگرداندن کالا اقدام کنید.

شرایط مرجوع نمودن کالا:

درصورتی که کالای ارسالی با کالای سفارش داده شده از نظر شکل، جنس و رنگ و توضیحات مرتبط با محصول که در سایت ارائه شده مغایرت داشته باشد. عودت زمانی صورت می‌گیرد که کارتن بسته‌بندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.

درصورتی که کالای ارسالی ایراد یا اشکال فنی داشته باشد. عودت زمانی صورت می‌گیرد که کارتن بسته‌بندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.

درخصوص کالاهایی مانند مواد غذایی و کالاهای فاسد‌شدنی، امکان مرجوع نمودن کالاها وجود ندارد.

لوازم شخصی و بهداشتی و مراقبت پوستی و آرایشی، به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی، شامل مهلت تست نیستند.

کالا را چطور ارسال کنید:

قبل از اقدام به مرجوع نمودن کالا با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش (شماره تماس: 09376618258  –  09213297250) تماس بگیرید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش درگاچی خودداری کنید.

مشتری از زمان دریافت محصول تا حداکثر 24 ساعت فرصت دارد کالا را با هماهنگی خدمات پس از فروش مرجوع نماید.

تصویر کالای خریداری شده را قبل از ارجاع به شماره واتساپ 09213297250 و یا 09376618258 ارسال نموده و تائید معیوب بودن کالا را دریافت نمائید.

برای ارسال باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی شود و کلیه ی لوازم جانبی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

درصورت آسیب دیدن کالا به دست مشتری و استفاده از آن، امکان مرجوعی کالا وجود ندارد.

هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و سایت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.

مشتری می بایست بعد از گرفتن تاییدیه خدمات پس از فروش مبنی بر مرجوع نمودن کالا  شماره کارتی که با آن خرید را انجام داده را به یکی از شماره های ذکر شده در بالا پیامک کند تا واریزی به همان حساب انجام گردد. (پس از رسیدن بسته به دست سایت و درصورت تایید سایت مبنی بر استفاده نشدن از محصول، واریزی صورت می گیرد.)

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود درصورتی که هنوز سفارش، بسته بندی و ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات (شماره تلفن های: 09376618258  –  09138216250) اطلاع داده شود.

 

 

فروشگاه اینترنتی درگاچی

FREE
VIEW