ناکامی باند قاچاق مواد مخدر در سمیرم/ کشف ۲۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از مخفیگاه ۴ مالخر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

ناکامی باند قاچاق مواد مخدر در سمیرم

سرهنگ” سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم با اشرافیت و هوشمندی خود از انتقال محموله‌ای از مواد افیونی توسط یک باند ۳ نفره قاچاق مواد مخدر مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران در محور ورودی به شهرستان استقرار یافته و حین رصد و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پراید ۱۱۱ و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم عنوان کرد: پس از متوقف شدن خودرو‌های مذکور ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آنان بازرسی کردند که در این عملیات ۱۱۶ کیلو تریاک از داخل خودرو‌های مذکور کشف شد.
سرهنگ قرقانی با اشاره به دستگیری اعضای باند ۳ نفره قاچاق و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی عنوان کرد: قاچاقچیان و سوداگران مرگ از ایام تعطیل نوروز برای عملی کردن نقشه انتقال مواد افیونی استفاده می‌کنند، اما باید بدانند که پلیس هیچ زمانی تعطیلی ندارد و در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمتگذاری به مردم هستند.

 

 

کشف ۲۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از مخفیگاه ۴ مالخر

سرهنگ” حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: به دنبال وقوع سرقت‌هایی با روش کیف زنی، کیف قاپی و جیب بری که در روز‌های شلوغ پایانی سال رخ داده بود، طرحی ویژه به منظور شناسایی و دستگیری عاملان این گونه سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.
او افزود: کارآگاهان پس از انجام اقدامات علمی و پلیسی و رصد هوشمندانه مجرمان سابقه دار از فعالیت اعضای باندی ۴ نفره در زمینه سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان به روش کیف قاپی، کیف زنی و جیب بری مطلع شدند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: سرانجام با تلاش کارآگاهان مخفیگاه متهمان در یکی از محله‌های حاشیه‌ای شهر اصفهان شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی هر ۴ نفر دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.
سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۲۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند تصریح کرد: با راهنمایی سارقان، مالخر‌های این پرونده که ۴ نفر بودند نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان ۲۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کسانی که امنیت و آرامش مردم را برهم زده و به حقوق و اموال آنان تعدی کنند از دست پلیس مقتدر در امان نخواهند بود و باید بدانند که دیر یا زود دستگیر و به دست قانون سپرده می‌شوند گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

توقیف ۴۰۰ قطعه بوقلمون زنده قاچاق در شاهین شهر

سرهنگ “علی صادقی بیان داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در راستای اجرای مصوبات ستاد کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق اقلام ضروری مردم در ایام پایانی سال، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل طیور مشکوک و را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
او با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مداکی از اداره بهداشت و همچنین مجوز‌های قانونی برای حمل بار خود بود افزود: در این عملیات ۴۰۰ قطعه بوقلمون زنده که به صورت غیر قانونی در حال خروج از شهرستان بودند کشف شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه ارزش بوقلمون‌های زنده قاچاق را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X
فروشگاه اینترنتی درگاچی

FREE
VIEW