بازدید مجازی از سوئیت مهمانپذیر کوهپا در شهر سمیرم

برای بازدید مجازی از سوئیت مهمانپذیر کوهپا اینجا کلیک کنید

 

مدرسه ای که به جای میزبانی از دانش آموزان میزبان مهمانان شهر کوهستانی سمیرم شده است. مدرسه در سال 1370 ساخته شده و به علت نبود دانش آموز در این منطقه، دیگر مورد استفاده نبوده است. اگر خانواده ی شجاعی به داد این ساختمان نرسیده بودند قطعا به خرابه ای در اطراف شهر بدل می گشت. به نظر من رفتن به مدرسه بدون دغدغه ی درس و امتحان و بدون نیمکت های سفت و سخت می تواند تجربه ای لذت بخش باشد. اینجا خبری از دفتر ناظم و مدیر نیست. اینجا خبری از تخته سیاه و گچ و نیمکت های چوبی نیست. شکل و شمایل ظاهری اش تداعی کننده ی مدرسه است اما واردش که می شوی همه چیز راحت و آرامش بخش است. مبل ها و تخت خواب های نرم و راحت جای نیمکت های سفت و سخت را گرفته اند. هر 8 کلاس تبدیل به سوئیتی کامل با ظرفیت هر سوئیت 7 نفر شده است. اگر گروهی سفر می کنید سالن مدرسه با مبل های راحتی برای دورهمی های شما مهیا شده است. شب های مهمانپذیر را در اتاق سپری نکنید به حیاط بروید و دور آتش بنشینید و چای آتیشی بخورید و با این خانواده ی صمیمی گپ و گفت کنید. اگر اهل قهوه و نسکافه و … هستید از کافی شاپ مجموعه استفاده کنید. اگر حوصله ی غذا درست کردن در سوئیت خود را ندارید نگران نباشید خانم شجاعی با دستپخت خوبش پذیرای شماست.

دلایل زیادی وجود دارد که می تواند کوهپا را متمایز سازد. فضای دنج و آرام به دور از هیاهوی شهری با منظره و ویوی کوهستان. صبح زود که بیدار شوی میتوانی پیاده روی کنی تا به آبشارهای سمیرم برسی. اگر نیاز به راهنما داری این مجموعه راهنماهای خوبی دارد که شما را به مقصد می رسانند تا بهتر از مسیر و جاذبه ها لذت ببرید.

اگر کوهپا را برای اقامت انتخاب میکنید شماره های 09132218595 و 09904851763 و    را ذخیره کنید و قبل از عزم سفر مکان خود را رزرو نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X
فروشگاه اینترنتی درگاچی

FREE
VIEW