خدمات پس از فروش و مرجوعی کالا:

خدمات پس از فروش و مرجوعی کالا:

تیم درگاچی درتلاش است که کالای خریداری شده، در شرایط مطلوب به دست مشتریان برسد، با این وجود ممکن است بعد از خرید، به یکی از دلایل زیر تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید.  تیم درگاچی این امکان را برای شما در نظر گرفته که در مدت 2 روز بعد از دریافت کالا، با در نظر گرفتن موارد زیر، برای بازگرداندن کالا اقدام کنید.

شرایط مرجوع نمودن کالا:

درصورتی که کالای ارسالی با کالای سفارش داده شده از نظر شکل، جنس و رنگ مغایرت داشته باشد.

 

کالا را چطور ارسال کنید:

قبل از اقدام به مرجوع نمودن کالا با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش (شماره تماس: 09376618258  –  09138216250) تماس بگیرید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش درگاچی خودداری کنید.

برای ارسال باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی شود و کلیه ی لوازم جانبی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

مشتری می بایست در هنگام ثبت مشخصات مرجوعی شماره کارتی که با آن خرید را انجام داده وارد نماید تا واریزی به همان حساب انجام گردد.

چنانچه علت مرجوع نمودن کالا چیزی خارج از مورد ذکر شده در سایت می باشد و شما اصرار به مرجوع نمودن کالا دارید باید با کارشناسان سایت تماس حاصل نمایید.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود درصورتی که هنوز سفارش، بسته بندی و ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات (شماره تلفن های: 09376618258  –  09138216250) اطلاع داده شود.

 

logo-samandehi
فروشگاه اینترنتی درگاچی

FREE
VIEW